Klientu apkalpošanas problēmsituācijās


Mūsu ikdienā bieži gadās situācijas, kad klienti nav apmierināti ar kaut ko – vai tas būtu piedāvātais produkts vai pakalpojums, vai kāda neveiksmīga situācija klienta paša dzīvē, vai vienkārši – mūsu neprasme palīdzēt klientiem. Kā runāt ar šādiem klientiem? Kā saglabāt lojalitāti? Un pats galvenais, kā saglabāt savu emocionālo stāvokli, klientu dusmas neuztverot personiski?

Semināra ilgums: 7 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība

Kursa programma:


Kursa mērķis:

Izglītības procesa rezultātā sniegt vērtīgus padomus, veidojot komunikāciju ar klientu, kā arī sagatavot izglītojamo ar dažāda veida klienta neapmierinātības izpausmēm.

Detalizētāku informāciju par apmācību izmaksām, laiku, pedagogiem un citām niansēm uzzināsi konkrētā filiālē.

Šobrīd kursu iespējams apgūt šādās Latvijas pilsētās:


Jūsu ieguvumi: