Digitālā mārketinga pamati un stratēģijas rīku efektīva izmatošana digitālajā vidē (personām bez pieredzes)


Kurss paredzēts personām, kuras vēlas apgūt digitālā mārketinga pamatus, iepazīties ar digitālā mārketinga attīstība un tā nozīmi ikdienas uzņēmuma produkta atpazīstamībā, kā arī pārdošanā. Kurss paredzēts personām bez iepriekšējas pieredzes digitālā mārketinga darba vidē.

Mācību ilgums: 32 stundas 
Iegūstamais dokuments: Apliecība

Kursa programma:

  1. Dgitālā mārketinga pamati un digitālā mārketinga instrumenti; 
  2. Precīza tirgus izpēte, stratēģijas izveide, stratēģijas rīku efektīva izmatošana digitālajā vidē.

Kursa mērķis:

Mērķis: Izpratne par mārketinga stratēģijas nozīmi, mārketinga kanālu pielietošanu: pārdošanai, reklāmai un saziņai. Digitālajā vidē ievākto datu analīze un pielietojums. Klienta dzīves cikla izveide un tā segmentēšana. Maksas un bezmaksas rīku apzināšana, to budžeta plānojums un iesaiste individuālā klienta uzrunāšanā un reklāmguvuma nodošanā.

Detalizētāku informāciju par apmācību izmaksām, laiku, pedagogiem un citām niansēm uzzināsi konkrētā filiālē.

Šobrīd kursu iespējams apgūt šādās Latvijas pilsētās: